بردسکن علی رضایی پایگاه خبری روزگار-نشست معاونت پارلمانی رئیس جمهور با منتخبین  شهرستانهای بردسکن و خلیل آباد در فرهنگ سرای مهر خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بردسکن برگزار شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوردراین جلسه  با اشاره به اینکه اصلی ترین مطالبه مردم شهرستان های بردسکن و خلیل آباد راههای مواصلاتی است،گفت : تسریع در اجرای دوبانده کردن جاده بردسکن تا خلیل آباد، اولویت مردم و مدیران منطقه است که این موضوع را با معاون اجرایی و معاون اول رئیس جمهور در میان خواهم گذاشت.

سید محمد حسینی افزود:شرکتهای  موجود در شهرستان که دفاتر خود را در تهران دایر دارند باید در شهرستان مستقر بشوند و مالیات خود را هم در شهرستان پرداخت کنند که این امر کمک شایانی به اقتصاد شهرستان خواهد کرد.

وی ادامه داد : با توجه به مبحث خشکسالی در بودجه ۱۴۰۱اعتبارات خوبی برای شهرستانها در نظر گرفته شده است.

درابتدا ی جلسه دهقان زاده سرپرست فرمانداری اصلی ترین مشکل شهرستان را جاده های مواصلاتی به شهرستان دانست .

شهرداربردسکن  نیز دراین  جلسه گفت : با توجه به وضعیت جاده های شهرستان و حوادث جاده ای و اینکه شهرستان دروازه ورود زائران به استان خراسان رضوی  ومشهد مقدس میباشد  اما متاسفانه تمامی این مسیر از طبس تا بردسکن و خلیل آباد دوطرفه است و هرساله مشکلات زیادی را برای زائران و مردم شهرستان به وجود می آورد.

مدیح افزود: با توجه به اینکه  شغل اکثریت مردم شهرستان کشاورزی و دامپروری است اما خشکسالی های چندسال اخیر وضعیت معیشت مردم را بسیار سخت کرده و این موضوع باعث کاهش درآمد های شهرداری های منطقه نیز شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با پیگیری معاونت پارلمانی رئیس جمهوران شاالله  مشکلات اساسی شهرستان بر طرف  شود.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بردسکن به حوادث دلخراش جاده ای شهرستان اشاره کرد گفت اعتبار شبکه بهداشت ودرمان شهرستان را حذف کنید ولی جاده انابد تا خلیل آباد را دوبانده کنید.

رضا نژاد همچنین به مشکلات درمانی شهرستان و بیمارستان ولی عصر بردسکن پرداخت و خواستار تخصیص اعتبار ملی  برای بیمارستان جدید بردسکن شد.