مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در راستای خدمت به ایثارگران، این نهاد مقدس مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در سایر ادارات را پیگیری می کند.

حجت الاسلام حسین معصومی در ملاقات عمومی با تنی چند از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان مشهد مقدس افزود: طی هماهنگی، نماینده ایثارگران در جهت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی مستقر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین در راستای ارتقای خدمات درمانی نماینده ایثارگران در بیمارستان‌های امام رضا(ع)، شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد نیز مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران در ملاقات‌های عمومی مربوط به عدم اجرای صحیح قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در سایر نهادها و ادارات است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا مشکلات ایثارگران در کمترین زمان ممکن برطرف و تکریم ایثارگران در ادارات به صورت شایسته انجام شود.

در این ملاقات عمومی خدیوی معاون تعاون، غلامپور معاون بهداشت و درمان، طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی، محمدحسین جعفری و عبدالرزاق نظرجانی روسای بنیاد مناطق یک و سه مشهد نیز حضور داشتند.

در ملاقات عمومی ایثارگران با مدیرکل بنیاد خراسان رضوی که در سالن جلسات بنیاد منطقه یک مشهد برگزار شد، خانواده شهیدان حشمتی، نعیمی، هاشمی‌نژاد، رمضانی، پیون‌زن، نیک‌رفتار، مظلومی و جانبازان تقی‌زاده، شکوفه‌سیرت، شاکری، شوشتری، آسیون، حیدری، ارباب، بنیادی، زارعی، کواکبی، آذرآئین، عامری، واعظی با حجت الاسلام معصومی دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.

گفتنی است؛ سند افتخار مردم مشهدالرضا پرونده هشت هزار و ۶۷۳ شهید، ۳۷ هزار و ۲۶۸ جانباز و یک هزار و ۹۳۷ آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب ایثار و فداکاری کردند.