مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: قرارگاه عملیاتی مانع زدایی و حمایت از تولید در ستاد شرکت به منظور رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی و برداشتن موانع تولید در شهرکها و نواحی صنعتی تشکیل شده است.

علی بهرامی زاده افزود: این قرارگاه در پی عمل به دستورات استاندار محترم مبنی بر حفظ وضعیت موجود در تولید، افزایش ظرفیت تولیدی واحدهای صنعتی فعال و احیای واحدهای تولیدی تعطیل در شهرکها و نواحی صنعتی و به دنبال تشکیل قرارگاه عملیاتی مانع زدایی استان در این شرکت ایجاد شد.

وی بیان کرد: قرارگاه عملیاتی مانع زدایی و حمایت از تولید در ستاد شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی نه عضو شامل مدیرعامل و معاونین و برخی مدیران این شرکت دارد که از هفته آینده برگزاری نشستهای خود را برای ارتقای سطح تولید و برداشتن موانع آن در شهرکها و نواحی صنعتی استان آغاز می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: مجموعه واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره برداری مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان ۲ هزار و ۷۷۱ واحد است که از این تعداد ۲ هزار و ۴۴۳ واحد فعال و ۳۲۸ واحد راکد است.

بهرامی زاده افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۷ واحد صنعتی راکد در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشتند.