مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: میز خدمت جهادی در سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راستای خدمت رسانی به کارآفرینان و رفع مشکلات تولید در شهرکهای صنعتی بینالود و کمال الملک ایجاد شد.
علی بهرامی زاده افزود : این میز خدمت به مدت یک هفته در دو شهرک صنعتی مزبور فعال است و با حضور نمایندگان بخشهای مختلف شرکت شهرکهای صنعتی انواع خدمات مشاوره ای، عارضه یابی، مشکلات زیربنایی اعم از زمین، آب و برق و گاز؛ صدور پروانه بهره برداری را به صاحبان صنایع ارایه می دهد.
وی بیان کرد: افزون بر این شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از ابتدای سال جاری روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته را به برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرکهای صنعتی در محل یکی از شهرکها و نواحی صنعتی استان اختصاص داده است.
وی اظهار داشت: در این کارگروه معاونین و نمایندگان معاونت های مختلف شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی حضور یافته و به بررسی و عارضه یابی مشکلات واحدهای تولیدی می پردازند که در این راستا چهارشنبه هر هفته به بررسی مشکلات واحدهای صنعتی تعطیل و پنجشنبه هر هفته به عارضه یابی این واحدها اختصاص دارد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شرکت در شهرکها و نواحی مختلف استان برگزار شده که منجر به بررسی مشکلات ۳۰۰ واحد صنعتی شده است.
بهرامی زاده افزود: در راستای برگزاری نشستهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی مشکلات ۹۷ واحد صنعتی برطرف شده و ۵۳ واحد تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند.
وی اظهار داشت: ممکن است برخی از مشکلات واحدهای صنعتی مربوط به شرکت شهرکهای صنعتی بوده و به مشکلات آن شهرستان بازگردد، به همین منظور از نمایندگان همه ادارات دستاندرکار در حوزه خدمات روبنایی و زیربنایی تولید نیز درخواست می شود که در نشستهای مذکور شرکت کنند.
وی اضافه کرد: مشکلات مطرح شده در نشستهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت شهرکهای صنعتی استان در صورتی که مربوط به این شرکت یا شهرستان باشد، راهکارها برای حل مشکل اتخاذ می گردد اما اگر این مشکلات مربوط به سازمانهای دیگر باشد، صورت جلسه شده و به سازمان مربوطه ارجاع می شودو یا به ستادها و کارگروههای قانونی استانی نیز ارسال میگردد