مشهد پایگاه خبری روزگار-بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها در همایش بزرگ همدلی ۱۵۰ ویلچر به معلولان ساکن در مناطق کم برخوردار سطح خراسان رضوی اهدا کرد.

محمدجواد فولاد، مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، ظهر امروز ۱۸آذرماه، در همایش بزرگ همدلی که به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در مهدیه بزرگ مشهد برگزار شد، اظهار کرد: برکت روزی مشهد به یمن وجود ولی نعمت ما امام رضاست و آبشار عاطفه ها در سایه توجهات شمس الشموس جهت فقر زدایی تلاش می کند و هر جا خلا و نیازی باشد بر حسب وظیفه مشارکت دارد.

وی با اشاره به اینکه معلولیت محدودیت نیست و بسیاری از معلولین خلاقیت های بالایی دارند، افزود: این موسسه در خراسان رضوی ۱۵۰ ویلچر به ارزش ۳۴۰ میلیون ریال به معلولین در جهت کاهش مشکلات آن ها اهدا می کند.

وی بیان کرد: گام برداشتن در مسیر کمک به محرومان جامعه با هدف کسب رضایت خداوند متعال توفیق بزرگی است که نصیب خادمان بنیاد شده است.

وی همچنین از اهدای ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴ میلیون ریال و ۱۵۰ بخاری به ارزش هرکدام ۱۱ میلیون ریال به خانواده‌های معلولین ساکن مناطق محروم استان در این رزمایش خبر داد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها ابراز امیدواری کرد: در جهت یاری رساندن به معلولین انشالله با همکاری اداره‌کل بهزیستی خراسان رضوی، برنامه های وسیع‌تری در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نیکوکاران بسیاری در سطح کشور به معلولین خدمت رسانی می کنند و خوشبختانه محرومیت‌زدایی یکی از محورهای اصلی دولت سیزدهم است.

در ادامه حجت‌الاسلام کامرانی، از فعالین حوزه محرومیت‌زدایی بیان کرد: تلاش در عرصه محرومیت زدایی بسیار دشوار است، لذا شایسته است آن ها را مجاهدان به حق نامید.

وی اظهار کرد: محرومیت‌زدایی صرفا به تامین آب و غذا نیست، بلکه داشتن احساس مسئولیت نسبت به رفع سایر مشکلات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی در این شرایط حائز اهمیت است.

این فعال حوزه محرومیت‌زدایی تاکید کرد: در مسیر پیشرفت محرومیت‌زدایی باید لذت‌جویی را کنار گذاشت و تمام تلاش و اهتمام خود را صرف رفع تمامی نیاز و کمبودها کرد.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) که می‌فرمایند درخواست سائل نعمتی است که نباید او را رد کرد، خاطر نشان کرد: هدف غایی در محرومیت زدایی باید رشد تربیتی باشد.