گردهمایی فرهنگیان انقلابی با حضور جمعی از مسئولین و فرهنگیان برگزار شد. سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان در این مراسم از زحمات معلمان و آموزش و پرورش استان ایلام تقدیر کرد.

به گزارش روزگار به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، گردهمایی فرهنگیان انقلابی استان ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام، علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولین در محل مجتمع امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در این مراسم، اظهار داشت: فتنه‌ی اخیر به لحاظ پیچیدگی و ترکیبی بودن و سختی‌ کار از سایر فتنه های قبلی سخت تر بوده است. اکثر کسانی که کف میدان بوده اند فریب خورده و تحت القائات و تاثیر فضا قرار گرفته بودند. 

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام ادامه داد: در جنگ ترکیبی حمله به باورها و ذهن‌ها برای تاثیرگذاری به تاکتیک ها و راهبرد ها صورت میگیرد. دشمن جنگ ترکیبی علیه ما راه انداختند و بر روی باورها و اعتماد مردم کار کردند باید توجه داشت همان طور که جنگ ترکیبی همه جانبه بود قاعدتا باید دفاع در برابر آن نیز همه جانبه باشد.

جمال شاکرمی افزود: برای مقابله با توطئه های دشمن جهاد تبیین مهمترین وظیفه‌ی است که بر دوش شماست. 

وی تصریح کرد؛ در مقابله با دشمنان باید به نصرت الهی اعتقاد راسخ داشت و اینکه الان در مرحله ی پسا آشوب هستیم این یعنی نصرت الهی.

وی گفت: آشوب های قومیتی و جزیره ای عمل کردن و جداکردن کردستان و سیستان و بلوچستان جز برنامه‌ی دشمن بود و دشمن صرفا منتظر بهانه برای شروع آشوب‌ها بود. بخش اعظمی از عملیات اجرایی آشوب های اخیر کار سرویس های جاسوسی بیگانه بود و آن ها همه‌ی توان خود را به صحنه آوردند. اسناد و مدارک مهمی از نقش آفرینی همه جانبه آمریکا در این آشوب‌ها وجود دارد. رویکرد آمریکایی ها در برابر ایران ثابت اما تاکتیک های آنها متفاوت است. یک وقتی ملت را در برابر دولت قرار میدهند که می شود مشروعیت زدایی، یک وقتی ملت را در برابر ملت قرار می دهند که می‌شود دو قطبی سازی. برای این اغتشاشات‌ ۵ سال کار کردند و مقاطعی را از قبل هم انتخاب کردند که اغتشاشات را آن مواقع انجام بدهند ولی نتوانستند.

شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و مجموعه‌ی آموزش و پرورش گفت: من کف پای معلمان زحمتکشی را که برای تربیت دانش آموزان و برای اعتلای ایران به ویژه در اتفاقات اخیر که دشمن دل به تعطیلی کشاندن مدارس داشت و آنها مانع تحقق آرزوی آنان شدند می بوسم. معلمان با بصیرتی که دارند میتوانند باعث سعادت دانش آموزان شده و کشور را از خطرات بزرگی حفظ کنند. وی تاکید کرد مجموعه ی آموزش و پرورش استان ایلام در مدیریت حوادث اخیر موفق عمل کرد و این جای تقدیر و تشکر دارد.