آیت الله حسینی همدانی گفت: مبارزه ملت ایران با استکبار آمریکا و اسرائیل تا دفع شر آن ها ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش پایگاه خبری روزگار: آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی درخطبه های نمازجمعه این هفته  در ابتدا به با اشاره به ۲۶ دی سالروز درگذشت حضرت امل البنین (س) مادر حضرت ابالفضل (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: همسران و مادران شهدا شاید در جبهه‌ها حضور نداشتند، اما شهادت طلبی را در کام همسران و فرزندان خود نهادند تا آن‌ها در مسیر شهادت حرکت کنند.

امام جمعه کرج عنوان کرد: همسران شهدا در سختی دوری همسران خود را تحمل کردند و فرزندان آن‌ها را در راه ولایت پرورش دادند.

او به ویژگی‌ای حضرت امل البنین (س) نیز اشاره کرد و گفت: ایشان تمام تلاش خود را در تبلیغ و ارسال پیام اصلی کربلا انجام داد تا مظلومیت شهدای کربلا را با بصیرتی عمیقی که داشت برساند.

آیت حسینی همدانی در ادامه به ۲۶ دی سالروز فرار شاه از کشور است نیز پرداخت و گفت: درباریان القا می‌کردند که شاه سفر کرده، اما مردم خوشحال بودند از این اتفاق و کمتر از یک ماه تمام این داستان پهلوی درهم پیچیده شد و حضرت امام (ره) رفتن شاه را اول راه انقلاب دانست، مبارزه ملت ایران نیز با استکبار، آمریکا و اسرائیل تمام نشده و تا دفع شر آن‌ها ادامه خواهد داشت.

آیت حسینی همدانی با توجه به میلاد حضرت زهرا  (س) در روز سوم بهمن ماه و برگزاری اجتماع بزرگ بانوان که سال گذشته به علت بیماری کرونا تعطیل شد گفت: امسال در روز میلاد حضرت صدیقه (س) بسیاری از بانوان انقلابی شرکت خواهند کرد تا در مقابل موضوع بی حجابی این بانوان ارزشی و انقلابی در جایی که قرار است حضور داشته باشند حضور یابند.

امام جمعه کرج در پایان به موضوع معاینه بانوان در بیمارستان‌ های استان اشاره کرد و گفت: چند مرتبه خصوصی و یا به مناسبت‌های مختلف تذکر داده ام که چرا پزشکان مرد در بیمارستان‌ها معایناتی مانند سونوگرافی را که به راحتی توسط پزشکان خانم انجام می شود را به عهده می گیرند.