2024/04/23 | ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ | 11:08
اخبار ویژه
تبلیغات

در راستای پایش مصرف فرآورده های نفتی:

افزایش ۵ درصدی مصرف فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل

افزایش ۵ درصدی مصرف فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: ​در جریان دو ماهه ابتدای سال جاری با افزایش ۵ درصدی مصرف انواع فرآورده های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره در سطح منطقه مواجه هستیم. به گزارش روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز، سید حجت مدنی درباره تامین و توزیع […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: ​در جریان دو ماهه ابتدای سال جاری با افزایش ۵ درصدی مصرف انواع فرآورده های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره در سطح منطقه مواجه هستیم.

به گزارش روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز، سید حجت مدنی درباره تامین و توزیع سوخت استان گفت: در جریان دو ماهه ابتدای سال جاری با افزایش ۵ درصدی مصرف انواع فرآورده های نفتی مایع شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره در سطح منطقه مواجه هستیم که با ذخایر مناسب و مطلوب که در این بخش اعمال شده، هیچ کونه مشکلی در رابطه با تامین فرآورده در سطح منطقه نداریم.

مدنی درباره مصرف بنزین در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال ۱۴۰۱ افزود: با آنالیز و قیاس ارقام مصرف امسال و سال قبل، این فرآورده با افزایش ۱۵ درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

مدیر منطقه اردبیل علت افزایش مصرف بنزین را کاهش محدودیت های کرونایی و افزایش تعداد خودروها، کاهش مصرف نفت سفید را گازرسانی به روستاها و کاهش مصرف نفتگاز را  مصرف کم در بخش حمل و نقل و عدم تغییر در درخواست فرآورده در بخش صنایع عنوان کرد.

مدنی از کاهش ۴۷ درصدی مصرف نفت سفید نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مصرف فرآورده های نفتی در بخش های حمل و نقل ۶۸ درصد، حرارتی یک درصد، برق ۱۸ درصد، کشاورزی ۱۰ درصد، پروژه ها دو درصد و صنایع یک درصد است.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل