2024/04/25 | ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ | 13:50
اخبار ویژه
تبلیغات

تامین آب مصرفی سیل زدگان توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل/توزیع ۱۸۰ هزار بطری آب معدنی

تامین آب مصرفی سیل زدگان توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل/توزیع ۱۸۰ هزار بطری آب معدنی

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تامین و توزیع آب شرب مصرفی برای مناطق آسیب دیده از سیل در سطح استان اردبیل خبر داد. به گزارش روزگارپرس  به نقل از تایماز نیوز/  حمید قویدل ظهر ۱۲ خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی وقوع سیل در مناطق مختلف استان جمعیت هلال احمر […]

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از تامین و توزیع آب شرب مصرفی برای مناطق آسیب دیده از سیل در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش روزگارپرس  به نقل از تایماز نیوز/  حمید قویدل ظهر ۱۲ خرداد با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی وقوع سیل در مناطق مختلف استان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با کمک خیرین و داوطلبان در این مناطق به یاری مردم شتافته و در بحث اقلام مورد نیار برای مردم امداد رسانی کرده است.

وی افزود: از ساعات اولیه وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان گرمی و دیگر مناطق استان بازدیدهای میدانی از روند کمک به سیل زدگان را با محوریت توزیع اقلام مصرفی انجام داده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین از توزیع ۴ تریلی آب معدنی در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: روز گذشته جمعیت هلال احمر ۱۳۵۰۰۰ هزار بطری آب معدنی در مناطق مختلف شهرستان گرمی توزیع و ۴۵۰۰۰ هزار نیز امروز ارسال کرده و توزیع می شود.

به گفته وی این خدمات از سوی خیرین، داوطلبان، شرکت دی دی و جمعیت هلال احمر انجام شده است.

قویدل گفت: نیروهای هلال احمر در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بوده و هموطنان می توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

امدادرسانی همچنان ادامه دارد…

  • منبع خبر : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل