2024/04/18 | ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ | 13:31
اخبار ویژه
تبلیغات

اعزام ۲ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر اردبیل برای امدادرسانی به زلزله زدگان سراب آذربایجان شرقی

اعزام ۲ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر اردبیل برای امدادرسانی به زلزله زدگان سراب آذربایجان شرقی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۲ تیم عملیاتی این جمعیت به آذربایجان شرقی و امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی این استان خبر داد. روزگار پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل شامگاه یکم خرداد در پی زلزله ۴/۹ ریشتری که در شهر سراب آذربایجان شرقی […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۲ تیم عملیاتی این جمعیت به آذربایجان شرقی و امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی این استان خبر داد.

روزگار پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، حمید قویدل شامگاه یکم خرداد در پی زلزله ۴/۹ ریشتری که در شهر سراب آذربایجان شرقی اتفاق افتاد ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۵ نفر با ۲ دستگاه خودروی امدادی در قالب تیم های ارزیاب با تجهیزات کامل جهت امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان اعزام شدند.

این مسئول افزود: ۱۰ شعبه شهرستان‌های تابعه، ۱۳ پایگاه امداد و نجات بین شهری و تیم های پشتیبانی استان در آمادگی کامل برای امدادرسانی به سر می‌برند.

وی اضافه کرد: در لحظات اولیه زلزله به کلیه عوامل امدادی استان و شعب تابعه آماده باش داده شده بود تا در صورت نیاز به یاری زلزله زدگان بشتابیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خاطر نشان شد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای هر گونه ارایه خدمات امدادی، ارسال تجهیزات و اقلام امدادی مورد نیاز برای آسیب دیدگان احتمالی ناشی از زلزله در آمادگی کامل به سر می‌برند.

لازم به ذکر می‌باشد خوشبختانه در این حادثه گزارشی مبنی بر حادثه دیده دریافت نشده و برای پیشگیری از استرس، به شایعات توجه نکنید و خبرهایی مهم و رسمی را از منابع معتبر دنبال کنید.