2024/03/28 | ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ | 14:04
اخبار ویژه
تبلیغات

برکات حساب ۱۰۰ امام راحل در رفع محرومیت ملموس است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: برکات حساب ۱۰۰ امام در چهار دهه اخیر در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان برای خانه دار شدن ملموس و بی نظیر است. به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز؛ سید سعید میراحدی در سخنرانی پیش از خطبه های […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: برکات حساب ۱۰۰ امام در چهار دهه اخیر در رفع محرومیت و کمک به نیازمندان برای خانه دار شدن ملموس و بی نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز؛ سید سعید میراحدی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اردبیل اظهار داشت: در سایه حساب ۱۰۰ امام(ره) و شکل گیری بنیاد مسکن در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و تا حد زیادی روستاییان و جامعه عشایری از خدمات این نهاد انقلابی به شکل گسترده بهره مند شده اند.

وی افزود: نمود و نشانه این برنامه‌های عمرانی طرح مقاوم سازی واحدهای مسکونی در روستاها با پرداخت تسهیلات کم بهره و ارائه خدمات فنی از سوی بنیاد مسکن بوده که با استقبال خوب روستاییان روبرو شد و هم اکنون بیش از ۶۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان اردبیل به نقطه ایمن و مقاوم در برابر زلزله و دیگر حوادث رسیده است.

میراحدی اذعان داشت: نیروهای خدوم بنیاد مسکن با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به طرح‌های محرومیت زدایی این نهاد کمک می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن بدنه ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.