2024/04/19 | ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ | 18:01
اخبار ویژه
تبلیغات

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل خبر داد:

تخفیف ویژه برای ۳۴ قلم کالا تاعید فطر

تخفیف ویژه برای ۳۴ قلم کالا تاعید فطر

 مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار در این استان تا عید فطر با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس/ علی نوبخت افزود : قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی است […]

 مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار در این استان تا عید فطر با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری روزگار پرس/ علی نوبخت افزود : قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی است که با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرفی و اصناف منتخب در استان تا عید فطر با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح با مشارکت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شده و گروه‌های کالایی متنوع و باکیفیت با کمترین سود و حداقل قیمت برای تامین سبد مصرفی خانوارها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مردم قابل عرضه شده است.
نوبخت سرانه آرد استان را ۱۲.۷۰ کیلوگرم ذکر کرد و افزود: دلیل اصلی بالا بودن سرانه آرد در استان استفاده بیشتر مردم از نان سنتی و نبود مصرف نان صنعتی است.
وی اظهار کرد: ۲ هزار و ۵۸۳ واحد نانوایی در استان اردبیل فعال هستند و همه این واحدها به کارتخوان‌های جدید متصل شده‌اند.
مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان اینکه طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان هنوز به طور کامل اجرا نشده است، گفت: اجرای طرح زمانی است که آرد ارائه شده به واحدهای نانوایی به قیمت تمام شده عرضه شود.
وی با تاکید بر لزوم اجرای کامل هوشمندسازی یارانه آرد و نان اظهار کرد: تا زمانی که هوشمندسازی یارانه آرد و نان در کشور اجرا نشود نصب کارتخوان جدید در نانوایی‌ها هیچ تاثیری در کیفیت پخت، رعایت زمان پخت و کاهش صف‌های طولانی ندارد.
نوبخت با بیان اینکه نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت اعلام شده هستند، افزود: شهروندان می‌توانند عدم رعایت ساعت پخت و هرگونه تخلف دیگر را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.
وی سیاست مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را اقدامی موثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک‌های پایین جامعه، مبارزه با فساد، رانت و اصلاح ساختار اقتصادی زنجیره گندم، آرد و نان دانست.
اردبیل در بین استان‌های کشور بالاترین سرانه آرد را دارد و ماهانه ۱۶ هزار تن آرد بین نانوایی‌های استان توزیع می‌شود