به گزارش فارماندیز (دوشنبه های دارویی) و به نقل از مهر، وزیر بهداشت، به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران بازدید کرد.

عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخت و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی قرار داد.

بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و پرداختی بیمه‌ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

به گزارش دوشنبه های دارویی، با توجه به اشتیاق وزیربهداشت به بازدید از مراکز مختلف در تهران و انجام سفرهای استانی و داخل استانی، کاش سازوکاری علمی و عملیاتی برای ارزیابی نتایج این بازدیدها ایجاد شود و مسیری برای سامان بخشیدن به مشکلات پی در پی حوزه دارو و داروخانه باز شود، چرا که برخی کارشناسان و فعالان عرصه سلامت بر این موضوع تاکید دارند که  این بازدیدها، در میان تعدد گرفتاریهای روزانه وزیر، گم می شود و تنها اثری که به دنبال خواهد داشت این است که راهی برای رهایی عین اللهی از فشار برخی اعضای کمیسیون بهداشت مجلس در خصوص انجام استیضاح بگشاید.