مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از حضور تعداد بیش از ۷۰ مدیر استانی و شهرستانهای تابعه استان در منازل خانواده های مددجو به مناسبت شب یلدا خبر داد.

به گزارش روزگار از ایلام به نقل پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا طاهری بیان کرد: در این دیدارها و همنشینی ها بیش از ۷۰۰ خانوار مددجو و نیازمند در استان از کمک های این مدیران برخوردار شده اند.

وی با عنوان اینکه معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ، فرمانده سپاه امیرالمومنین«ع» مدیران کل استانی، فرمانداران و ائمه جمعه از جمله این افراد بوده اند تصریح کرد: در این بازدیدها و هم نشینی ها بیش از هزار و ۸۰۰ سبد و بسته غذایی و خوراکی بین خانواده های بازدید شده توزیع شده است.

طاهری با عنوان اینکه علاوه بر سبدهای غذایی کارت هدیه نقدی نیز به خانواده های بازدید شده اهداء گریده است و برای سایر مشکلات آنها نیز هم اندیشی شده است تصریح کرد: مجموع کمک های صورت گرفته در این مناسبت تاکنون بیش از ۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و دیگر معضلات جامعه باعث افزایش میزان فقر در بین خانواده ها شده است افزود: این نهاد آمادگی دارد زمینه حضور مدیران استان و شهرستانها را در منازل مددجویان و مشارکت آنان در رفع مشکلات شان را فراهم نماید.