رئیس شورای هماهنگی کار در ایلام:

چهارمین کارگاه آموزشی اعضای شورای کار استان برگزار شد

ایلام- رئیس شورای هماهنگی کار استان ایلام گفت: چهارمین کارگاه آموزشی با حضور اعضای شورای کار استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روزگار از ایلام، رئیس شورای هماهنگی کار در استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه اعضای شورای کار باید به تمام اصول و قوانین در رابطه با چگونگی بهبود معیشت کارگران واقف باشند، از این رو کانون شورای اسلامی کار استان ایلام، اقدام به برپایی کلاس های آموزشی کرده است.

“یاسان الفتی” افزود: در این دوره از کارگاه‌ آموزشی تعداد ۱۵ نفراز اعضای شورای کار در محل دفتر این کانون زیر نظر اساتید مجرب به تدریس وظایف شورای کار و آگاهی از قانون های مختص کار و کارگر مشغول هستند.

وی تصریح کرد: از همکاری صمیمانه و پیگیری های “نورالدین الیاسی” مدیرکل محترم و آقای “نرگسی” مدیر روابط کار اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تقدیر و تشکر می شود.

رئیس شورای هماهنگی کار استان ایلام خاطرنشان ساخت: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه کارگری در استان ایلام تمام تلاش خود را جهت آموزش اعضای محترم شورای کار استان ایلام به کار خواهم گرفت تا شاهد رفع گوشه ای از مشکلات جامعه کارگری باشیم.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در حاشیه این کلاس نیز گفت: با تشکیل دوباره‌ی کانون هماهنگی شورای کار در استان ایلام و با برگزاری کلاس‌های آموزشی کارگاه‌ها، کارگر و کارفرما، سطح دانش قانون کار این عزیزان را ارتقا خواهد یافت.

  آیت نرگسی در بیان داشت: با بیان اینکه لازمه ترقی هر کارگاه داشتن دانش و مهارت کافی افراد مجموعه می‌باشد، افزود: برگزاری این‌گونه کارگاه‌های آموزشی تداوم خواهد داشت.

  رئیس اداره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان ایلام نیز در رابطه با برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی ضمن تقدیر از رئیس محترم کانون شورای کار استان ایلام جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی برای برگزاری این کارگاه آموزشی مهم گفت:  آموزش‌های لازم در سر فصل‌های مرتبط در خصوص شورای اسلامی کار با توجه به تعطیلی چندساله به‌علت شیوع بیماری منحوس کرونا در ماه‌های اخیر مجدداً در دستور کار قرار گرفته است.
  افشین جهانپور ادامه داد :این کلاس‌ها در جهت تقویت تشکل‌های استان در حال انجام است و می‌توان گفت هرسال بیش‌از چهارصد نفر ساعت کلاس آموزشی دراین‌باره برگزار خواهد شد.