سعید شهلی، شهردار قدس در بیست و پنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری، بر لزوم تسریع در احیا و ساماندهی فضای سبز و بوستان‌های سطح شهر تاکید کرد و از آغاز اجرای عملیات گسترده لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر شهر در آینده نزدیک خبر داد.

بیست و پنجمین جلسه شورای معاونین شهرداری قدس از ساعات اولیه به ریاست مهندس شهلی شهردار قدس و با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا مصوبات جلسات اخیر مورد بررسی قرار گرفت و گزارشات امور اجرایی توسط معاونین، مدیران مناطق و دیگر مسئولین حاضر در جلسه به سمع و نظر شهردار و حاضرین در جلسه رسید.

شهلی در ادامه بر لزوم تسریع در احیا و ساماندهی فضای سبز و بوستان‌های سطح شهر تاکید کرد و گفت: ساماندهی و تجهیز بوستان‌ها اولویت امروز مدیریت شهری بوده، چرا که با فرارسیدن فصل تابستان، شهروندان استقبال مضاعفی از بوستان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت خود دارند و می‌بایست امکانات رفاهی لازم برای آنها فراهم شود.

شهردار قدس با اشاره به اهمیت ساماندهی معابر و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی عنوان کرد: روند اداری اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت رو به اتمام است و در روزهای آتی شاهد اجرای این عملیات به صورت گسترده در سطح شهر با در نظر گرفتن اولویت اجرا خواهیم بود. در همین راستا شناسایی نقاط نیازمند ساماندهی توسط عوامل فنی و عمرانی شهرداری در مناطق انجام شده و اصلاح وضعیت آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سعید شهلی اظهار داشت: یکی از مواردی که در جلسه گذشته شورای معاونین مطرح شد، احداث زمین ورزشی در شهرک فرزان بود که با بررسی املاک و مستغلات شهرداری به‌زودی تعیین تکلیف خواهد شد.