به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری “روزگار” در قسمتی از پیام محمد الهیاری آمده است: متأسفانه باخبر شدیم استاد قدرت‌الله انتظامی پیشکسوت ساز ویولن براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت. ایشان انسانی صبور بود و بی‌نیاز که با سربلندی و مناعت طبع زیست.

درگذشت زنده‌یاد قدرت‌الله انتظامی هنرمند پیشکسوت موسیقی و نوازنده صاحب سبک ویولن را به جامعه بزرگ هنر کشور و به ویژه موسیقی تسلیت عرض کرده و از خداوند مهربان برای آن مرحوم مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

به گزارش خبرگزاری “روزگار”، این هنرمند در تلویزیون با هنرمندانی چون حسن لشکری، محمد لشکری و محمود آقا گلیان همکاری کرد و به واسطه حسین دهلوی در ارکستر این اداره مشغول همکاری شد که هنرمندانی نظیر مصطفی پورتراب، نادر گلچین، حسن و حسین یوسف زمانی، رضا شفیعیان، اعرابی، فریدون حافظی، حسین فرهادپور، نصرت اللَّه سپهری، سرلک، ظهیرالدینی نیز در این ارکستر حضور داشته‌اند.

این هنرمند همچنین فعالیت های زیادی در حوزه بازیگری داشت. وی بعد از سال‌ها تدریس و آموزش در سال ۹۱ تصمیم به تشکیل یک گروه کر گرفت و در همین سال نیز خانه هنرمندان ایران بزرگداشتی را به پاس خدمات هنری او برگزار کرد.

زنده یاد قدرت الله انتظامی همواره در نشست های ماهیانه خانه موسیقی ایران حضور داشت و در زمستان سال ۹۵ نیز در یکی از نشست های خانه موسیقی به همراه گروه کر به سرپرستی خودش برنامه اجرا کرد.

قدرت الله انتظامی نوازنده پیشکسوت ویولن پنجشنبه (هجدهم شهریور) بر اثر سکته قلبی دارفانی را وداع گفت.