رسول هلالی با تاکید بر تاثیر آموزش های کوتاه ایمنی گفت: به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از آموزش های کوتاه می توانیم پیام مورد نظر را به اطلاع شهروندان برسانیم.

وی ادامه داد: آتش نشانی تولید گراف های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده است. هدف ما این است که یک شهروند با نگاه به یک عکس در مدت پنج ثانیه یک نکته آموزشی ایمنی را به خاطر بسپارد. این آموزش های کوتاه می تواند تاثیر عمیقی بر ذهن افراد بگذارد و در زمان لازم نکته لازم را به آن ها یادآوری کند.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تاکید بر موثر بودن آموزش های کوتاه بر افزایش فرهنگ ایمنی گفت: گراف ها عکس های تک‌برگی هستند که با یک نگاه کوتاه شهروندان به آن ها، یک پیام ایمنی را به خاطر می سپارند.

وی در پایان اظهارکرد: این پیام های تک‌برگی از سوی مربیان داوطلب آتش نشانی تولید شده است. با توجه به تخصصی که برخی ازآنان دارند، کارگروه های مختلفی ایجاد کردیم که یکی از آن ها گرافیک بود. از آن جایی که این افراد مربی هستند به نکته های مهم ایمنی اشراف دارند و از سوی دیگر تخصص تولید محتوا را دارند بنابراین می توانند در این راستا به افزایش فرهنگ و دانش ایمنی کمک کنند.