سالن‌ ناصری سینمای هنر و تجربه خانه هنرمندان ایران که به دلیل اوج پنجم کرونا و قرمز بودن وضعیت شهر تهران تعطیل شده بود، فعالیت خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، بنا بر تصمیم سازمان سینمایی در شرایط قرمز کرونایی، فعالیت یا تعطیلی سالن‌های سینما به سینماداران واگذار شده است و مدیر هر سینما راسا می‌تواند به تعطیلی سالن اقدام کند.

بر همین اساس مدیران برخی سینماها از جمله خانه هنرمندان ایران، سینما فرهنگ و موزه سینما تصمیم به تعطیلی سالن‌های خود گرفتند.

این روزها سالن‌های سینما با فیلم‌های دینامیت، سیاه‌باز، قصه عشق پدرم و مدیترانه تازه شده است و دیگر فیلم‌های لاله، هفته‌ای یکبار آدم باش و خون شد از نوروز ۱۴۰۰ روی پرده هستند.

سالن های سینما و تئاتر جزو مشاغل گروه دوم هستند. پاساژها و مراکز خرید و مغازه‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی و … نیز در تقسیم بندی مشاغل، گروه ۲ محسوب می شوند.