کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی با دفاع از عملکرد محمد بنا در برابر منتقدان، گفت: کارنامه بنا گویای همه چیز است و نیازی به توضیح ندارد.

محمدعلی گرایی در گفت‌وگو با روزگار پرس ، درباره آخرین وضعیت خود، اظهار کرد: تمریناتم را در شیراز به صورت منظم دنبال می‌کنم و فکر می‌کنم اردوی تیم ملی با مشخص شدن نفرات برتر جام تختی، از اسفند آغاز شود تا تمریناتمان را زیر نظر کادرفنی تیم ملی دنبال کنیم.

دارنده ۳ مدال برنز جهان، درباره فاصله زمانی نزدیک رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی و لزوم تشکیل دو تیم ملی، برای حضور در این ۲ رویداد، گفت: به نظر من کشتی فرنگی ایران پتانسیل تشکیل دو تیم ملی خوب را دارد تا در هر دو رویداد قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی به نتایج خوبی برسد. نفراتی که در اوزان مختلف حضور دارند در سطح خوبی هستند و فاصله نزدیکی با هم دارند. در وزن خودم نیز کشتی‌گیران بسیار خوبی حضور دارند که همین امر نیز دست کادر فنی را برای تشکیل دو تیم ملی باز می‌گذارد.

دارنده مدل طلای بازی‌های آسیایی، در پاسخ به این سوال که دوست دارد در کدام یک از این ۲ رویداد به میدان برود، خاطرنشان کرد: تصمیم با کادر فنی تیم ملی است و هر کجا که صلاح بدانند کشتی می‌گیرم. اردوهای تیم ملی که شروع شود قطعا کادر فنی با گذشت زمان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد کرد.

گرایی افزود: کشتی فرنگی ایران امسال نتایج شگفت‌انگیزی را در المپیک و مسابقات جهانی رقم زد و امیدوارم با ادامه این روند در سال آینده، بتوانیم در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی نیز شاهد درخشش کشتی فرنگی ایران باشیم. قطعا کار سختی در پیش داریم اما فرنگی‌کاران شایسته ایران نشان داده‌اند از عهده کارهای سخت به خوبی برمی‌آیند.

وی درباره انتقادات اخیر از محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، نیز گفت: همیشه از کارهای بزرگ انتقاد می‌شود. رزومه محمد بنا مشخص است و همین رزومه است که صحبت می‌کند و گویای همه چیز است. بنابراین دیگر نیازی به صحبت نیست.

گرایی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا پاداش کسب مدال در رقابت‌های جهانی را دریافت کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: هنوز پاداش مسابقات جهانی را نگرفته‌ایم و خبر نداریم چه زمانی قرار است پرداخت شود.

نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در المپیک توکیو، در پایان درباره شرایط برادرش محمدرضا گرایی و اینکه بعد از کسب مدال‌های طلای المپیک و جهان حسابی سرش شلوغ است، گفت: بله به قدری سرش شلوغ است که ما هم دیگر او را نمی‌بینیم!