بازیکن سابق استقلال و سپاهان می‌گوید مجیدی و نویدکیا مقابل هم سعی می‌کنند احتیاط را در دستور کار خودشان داشته باشند و اولویتشان نباختن در این بازی خواهد بود.

حسن اشجاری در گفت‌وگو با روزگار پرس درباره تقابل پیش روی دو تیم استقلال و سپاهان اظهار کرد: باتوجه به شرایط هر دو تیم، این تقابل بسیار حساس است و هر دو تیم همیشه مدعی هستند و این باعث می‌شود بازی زیبا شود. در این فصل به دلیل قانون جدید بازی‌های رو در رو بسیار مهم است و تیمی که در بازی رو در رو بتواند پیروز شود کارش راحت‌تر می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به این‌که استقلال با سه دفاع بازی می‌کند و سپاهان در خط حمله عملکرد درخشانی داشته است، کار برای آبی‌پوشان سخت می‌شود اما به هر حال فرهاد مجیدی نفر اول استقلال است و تدابیر فنی خود را برای این بازی اتخاذ می‌کند. به نظر من هر دو تیم سعی می‌کنند احتیاط را در دستور کار خودشان داشته باشند و اولویتشان نباختن در این بازی باشد. البته همه این‌ها دست به دست هم داده که بازی حساس‌تر شود و ممکن است بازی کم ریسک انجام شود. البته شاید یک گل زودهنگام باعث شود تیم‌ها از حالت احتیاط بیرون بیایند و فوتبال زیبایی را ببینیم.

بازیکن سابق سپاهان با بیان اینکه انتظارش از سپاهان در مقابل گل گهر بیشتر از این‌ها بود، عنوان کرد: با توجه به روند خوبی که از سال گذشته داشتند، انتظار داشتم بتواند ادامه دهد اما این شکست نشان داد سپاهان همچنان مقداری نوسان دارد و در شرایط حساس کار برایش سخت می‌شود. در مقابل، استقلال هم چندان رو به جلو حرکت نکرده است. البته این‌که پرسپولیس نتوانسته نتایج خوبی بگیرد باعث می‌شود سپاهان و استقلال مدعی تر از پرسپولیس باشند اما خیلی زود از در رابطه با مدعیان قهرمانی صحبت کنیم چون بازی‌ها هنوز به نیم فصل نرسیده است. امسال تیم‌ها خیلی سخت گل می‌خورند و تیم‌های بالای جدول نیز کار سختی پیش رو دارند اما شانس هر دو تیم را در ادامه فصل یکسان می‌بینم.

او درباره صحبت‌های نویدکیا مبنی بر این‌که حاضر است شکست بخورد اما دوست ندارد صفر بر صفر مساوی کند، گفت: من و محرم نویدکیا چند سال هم بازی بودیم و می‌دانم او همیشه دوست دارد یک فوتبال هجومی ارائه دهد و تحت هر شرایطی از دیدگاهش کوتاه نیاید و فوتبال زیبایی را ارائه دهد. این نشان می‌دهد مربی شهامت دارد و دیدگاهش را جلو می‌برد اما فوتبال ایران نشان داده است که نباید اینقدر بی پروا و بدون ترس کار کنید و ممکن است کار برایتان سخت شود. در فوتبال ما همه به دنبال نتیجه هستند و فوتبال زیبا نمی‌تواند به شما کمک کند. سال گذشته هم دیدید که سپاهان فوتبال زیبایی را ارائه داد اما در نهایت پرسپولیس قهرمان شد. در فوتبال ایران چندان نمی‌شود به این مسائل توجه کرد و اگر من جای محرم نویدکیا باشم، در فوتبال ایران این باور را نخواهم داشت.