لژیونرتنیس روی میز ایران گفت: تمرینات خوبی را در مجارستان برای قهرمانی جهان انجام می‌دهم اما خوب بود قبل از این مسابقات در تورهای جهانی شرکت می‌کردیم.

امیر حسین هدایی در گفت‌وگو با روزگار پرس ، درباره تمرینات خود در مجارستان برای حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان بیان کرد: حدودا چهار ماه است که در اروپا هستم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و نتایجم نیز در مسابقات راضی کننده بود. فقط یک هفته درگیر مصدومیت بودم اما در کل شرایطم خوب است. مسابقات قهرمانی جهان سه هفته دیگر آغاز می‌شود و باید ببینیم چه چیزی پیش می‌آید.

هدایی در مورد هدف گذاری خود در قهرمانی جهان گفت: مسابقات قهرمانی جهان امسال متفاوت است و فقط ۱۲۸ بازیکن می‌توانند در آن شرکت کنند. مسلما با آمادگی کامل حاضر می‌شوم تا اتفاق خوبی را رقم بزنم. رسیدن به مدال سخت است اما هدفم این است که چند پیروزی خوب کسب کنم چون هر پیروزی که به دست آورم، امتیاز خوبی برایم محاسبه می‌شود. امتیاز قهرمانی جهان بالا و هم رده المپیک است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه چرا برای آمادگی بیشتر، پیش از قهرمانی جهان در تور جهانی اسلوونی یا تونس شرکت نکرد، تاکید کرد: خیلی خوب بود که پیش از قهرمانی جهان دراین مسابقات شرکت کنیم اما دلیل اینکه چرا حضور نداشتیم را نمی‌دانم.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد اینکه در لیگ ایران هم شرکت می‌کند یا خیر، گفت: بله من با تیم فراسنج قرارداد دارم و باید حتما شرکت کنم.