هافبک تیم‌ملی امید گفت: آن چیزی که کادرفنی از من می‌خواست را ارائه دادم و به نظرم آقای مهدوی‌کیا هم از همه‌مان راضی است و همین برای من کافی است.

محمد خدابنده‌لو در گفت‌وگو با روزگار پرس ، درباره برتری تیم ملی امید مقابل تاجیکستان و صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تاجیکستان واقعا پیشرفت کرده بود و هماهنگ بود. آن‌ها ۸-۷ سالی کنار هم بازی می‌کردند اما خداراشکر دست پر بیرون آمدیم. یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی که در رده ملی بازی کرده بودم، همین بازی بود چون فشار و جو بازی و حضور تماشاگران بسیار کار را برای ما سخت کرده بود اما به هر حال بازی را با موفقیت به پایان رساندیم.

او ادامه داد: تیمی که در یک ماه جمع شد، آمد و بهترین نتیجه را کسب کرد و در سه بازی ۹ امتیاز کسب کرد. به نظرم این تیم نیاز به زمان دارد تا به موفقیت برسد. خودم هم آن چیزی که کادرفنی می‌خواست را ارائه دادم و به نظرم آقای مهدوی‌کیا هم از همه‌مان راضی است و همین برای من کافی است.

هافبک تیم‌ملی امید با بیان این‌که اعتقادم این است که کمی جلو تر برویم شرایط از این بهتر هم خواهد شد، گفت: می‌دانیم که شرایط تیم‌مان بسیار بهتر خواهد شد. این تیم با این کادرفنی می‌تواند برای حضور در المپیک موفق شود. اتفاق خوبی که افتاد است این است که تیم سه سال زود تر از بازی‌های مقدماتی المپیک جمع شده است و اردوهای خوبی تدارک دیده شده است. طلسم نرفتن به المپیک با این تیم شکسته می‌شود.