پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید هر چه زودتر باید تکلیف کادر مدیریت این باشگاه مشخص شود.

حسین عبدی در گفت‌وگو با روزگار پرس درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در ماه‌های اخیر اظهار کرد:‌ اگر بخواهیم وضعیت پرسپولیس را بررسی کنیم باید به بازی این تیم برابر استقلال تاجیکستان برگردیم چون در فصل جدید پرسپولیس سه بازی انجام داده است. در دیدار برابر استقلال تاجیکستان به اعتقاد من زنگ خطری برای پرسپولیس زده شد چرا که تیم تاجیکستانی به راحتی جلوی پرسپولیس را گرفته بود و مشکلاتی برای این تیم ایجاد کرد. در ادامه در دیدار برابر الهلال عربستان تیم به خاطر مشکلاتی متحمل شکست شد و نتوانست به نیمه نهایی صعود کند.

وی افزود:‌ نبود بازی‌های رسمی قبل از بازی برابر الهلال مشکل بزرگ پرسپولیس بود و از طرفی مشکلات پروازی که برای این تیم ایجاد شد تأثیر منفی زیادی روی عملکرد بازیکنان داشت. از طرف دیگر بازی در خانه حریف با حضور تماشاگران واقعا کار بسیار سختی بود. همینطور نباید فراموش کنیم در فصل جدید سه بازیکن تأثیرگذار تیم جدا شده بودند که این موضوع هم روی عملکرد پرسپولیس تأثیر گذاشت. در واقع مجموع عوامل مختلفی باعث شد که پرسپولیس بازی همیشگی خود را برابر الهلال به نمایش نگذارد. البته الهلال هم تیم بسیار خوبی بود که نشان داد از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود. آن‌ها به خوبی روی نقاط ضعف و قوت ما کار کرده بودند و ما نتوانستیم برنامه‌های تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم.

عبدی در ادامه تصریح کرد: بعد از اینکه تیم به ایران آمد به اعتقاد من باید باخت را فراموش و به آینده فکر کند. الان زمان حمایت از پرسپولیس است. همین روند باعث شد تیم در دیدار برابر فولاد بازی قابل قبولی به نمایش بگذارد و برد شیرینی به دست بیاورد. من فکر می‌کنم در نیمه نخست برابر فولاد دو تیم عملکرد خوبی نداشتند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس توانست با انجام یک بازی منطقی از فرصت‌هایش استفاده کند و به برتری برسد. به نظر من کسب پیروزی برابر فولاد باعث شد پرسپولیس از نظر روحیه در شرایط خوبی قرار بگیرد و بهتر به آینده فکر کند. من معتقدم جدا از مسائل روحی و روانی، کادر فنی پرسپولیس باید تیم را به خوبی آنالیز و مشکلات را شناسایی کند. اینکه پرسپولیس بازی همیشگی‌اش را به نمایش نمی‌گذارد و اگر تیمی روی پرسپولیس فشار بیاورد این تیم نمی‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را اجرا کند یک ایراد است که باید بررسی و برطرف شود.

وی در ادامه درباره مباحث مدیریتی باشگاه پرسپولیس هم گفت:‌ همه مدیران می‌توانند نقش بسیار پررنگی در پرسپولیس داشته باشند به شرط آنکه بتوانند با تصمیمات درست به پیشرفت تیم کمک کنند. به نظر من تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید هر چه زودتر مشخص شود چون اداره کردن باشگاه با سرپرستی کار منطقی نیست. به اعتقاد من باید خون جدیدی در رگ های مدیریتی باشگاه تزریق شود تا این تیم بتواند روند خوب سال‌های قبلش را ادامه بدهد. اینکه می‌گویند یک مدیر بیاوریم که پول بیاورد حرف نادرستی است چرا که باشگاه پرسپولیس نیاز به این ندارد که کسی برایش پول بیاورد چون خودش پتانسیل بالایی دارد و می‌تواند درآمدزایی کند. پرسپولیس پتانسیل اقتصادی خیلی خوبی دارد و باید از این پتانسیل به خوبی استفاده شود. من فکر می‌کنم اگر یک مدیر مقتدر برای پرسپولیس انتخاب شود حتی اگر عضو هیات مدیره هم نباشد می‌تواند با تصمیماتش کار را رو به جلو پیش ببرد. البته مدیرعامل باید تصمیمات هیات مدیره را اجرا کند و من امیدوارم هر چه زودتر تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شود. اگر هر چه زودتر مدیرعامل باشگاه انتخاب شود منطقی‌تر است و آن دوستانی که صحبت‌های خاص مطرح می‌کنند حرف‌هایشان غیرمنطقی است.