این رقابت‌ها که از نهم شهریور ماه در استان البرز آغاز و تا ۲۱ شهریور ماه ادامه دارد و از بین تیم‌های حاضر هشت تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را بدست می‌آورند.

مرحله دوم لیگ تنیس ایران امروز (سه‌شنبه) در البرز آغاز شد که در نخستین مسابقه و در گروه نخست، پوشاک وانسی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل بانک صادرات ایران پیروز شد، چوب سنگ با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس البرز را شکست داد.

در گروه‌ دوم، رعد پدافند هوایی با نتیجه ۲ بر یک از سد آکادمی تنیس طاهری (الف) عبور کرد و نتیجه دیدار مهرام و ولسرویسز ایران با نتیجه ۳ بر صفر به سود مهرام اعلام شد.

در گروه سوم، تیم‌های هیات تنیس قم و بومرنگ با نتیجه مشابه ۲ بر صفر مقابل تیم‌های کلاژ گستر سعدآباد و وینر اسپرت شکست خوردند.

در گروه چهارم نیز آکادمی تنیس مهذب‌نیا (الف) با نتیجه ۲ بر یک آکادمی تنیس داودیان را برد و توسعه امین دارو ۳ بر صفر آنزو سعدآباد را مغلوب کرد.

به این ترتیب در پایان روز نخست، تیم‌های پوشاک وانسی و آکادمی تنیس البرز (الف) با هم روبرو می‌شوند، مهرام به مصاف آکادمی تنیس طاهری (الف) می‌رود، رعد پدافند هوایی با ولسرویسز ایران مسابقه می‌دهد، توسعه امین دارو وآکادمی تنیس داودیان با یکدیگر روبرو می‌شوند.

کلاژ گستر سعدآباد و بومرنگ با یکدیگر دیدار می‌کنند، وینر اسپرت و هیات تنیس قم به مصاف یکدیگر خواهند رفت، چوب سنگ با بانک صادرات مسابقه می‌دهد و تیم‌های آکادمی تنیس مهذب‌نیا (الف) و آنزو سعدآباد برگزار کننده دیدار پایانی خواهند بود.

گروه یک: پوشاک وانسی، چوب سنگ، آکادمی تنیس البرز (الف) و بانک صادرات

گروه دوم: مهرام، رعد پافند هوایی، آکادمی تنیس طاهری (الف) و ولسرویسز ایران

گروه سوم: کلاژ گستر سعدآباد، وینر اسپرت، بومرنگ و هیات تنیس قم

گروه چهارم: توسعه امین دارو، آکادمی تنیس مهذب‌نیا (الف)، آکادمی تنیس داودیان و آنزو سعدآباد