به نقل از فدراسیون کشتی، مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه)در شهر اوفا روسیه در حال برگزاری است.
در وزن ۶۳ کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها، «ایمان محمدی» پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب ساید باکایف از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، محمدی راهی گروه بازنده ها شد.

وی در این گروه مقابل ضیا باباشوف از کشور آذربایجان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز و راهی دیدار رده بندی شد. وی برای کسب مدال برنز مقابل مانوئل استویچا از رومانی قرار می گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۴ مغلوب اکسایوس موکوبو از نروژ شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، آذرم دخت به گروه شانس مجدد رفت.

وی در این گروه با نتیجه ۵ بر ۲ از سد کریستوفر کلانی از مجارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. آذرم دخت در این دیدار به مصاف عماد ابوالاتا از مصر کشتی بگیرد.

امیرمحمد بیات در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز تا دقایقی دیگر در گروه بازنده ها به میدان می‌رود.