به گزارش خبرنگار سیاسی از روبط عمومی نیروی دریایی ارتش، ادمیرال کاساتونف در اختتامیه ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان در منطقه بندر کنارک گفت: خوشحالم که ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان را به خوبی به پایان رساندیم و این رقابت ها همیشه برنده داشته و هیچ تیمی بازنده نیست.

جانشین فرمانده نیروی دریایی روسیه با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات دوستان جدیدی پیدا کردید، افزود: از میزبانی ایران برای آماده سازی این رقابت‌ها و سرداور مسابقات تشکر و قدردانی می‌کنم.

کاساتونفت تاکید کرد: امیدوارم مسابقات ارتش های جهان در سال آینده با شرکت تیم های بیشتری برگزار شود و این رقابت‌ها همبستگی و دوستی بین کشورها را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه هیچ تیمی در این مسابقات بازنده نیست، یادآور شد: مسابقات باعث می شود که تیم‌ها سطح خوبی داشته باشند و در این دوره از رقابت ها آیتم‌های متنوع و جدیدی را شاهد بودیم.

جانشین نیروی دریایی ارتش روسیه در پایان این رقابت ها برای تیم ها آرزوی موفقیت کرد.

ششمین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق۲۰۲۱ با حضور امیر دریادار «شهرام ایرانی» و جمعی از فرماندهان عالی رتبه و مسوولان استانی در بندر کنارک برگزار شد که تیم های ایران و روسیه به طور مشترک در جایگاه نخست قرار گرفتند.

تیم‌های چین و سوریه نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

این مسابقات از تاریخ ۳۱ مرداد تا ۱۰ شهریورماه با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۶ کشور جهان به میزبانی منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک واقع در سیستان بلوچستان برگزار شد.