تهران – خبرگزاری “روزگار” – معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توئیتی بر ضرورت پیرایش این معاونت از سیاست‌زدگی و نگاه تشریفاتی تاکید کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری “روزگار”، دکتر انسیه خزعلی در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، سیاست زدگی و نگاه تشریفاتی را دو آسیب بزرگ برای معاونت امور زنان و خانواده عنوان کرد که به گفته وی مانع اجرای عدالت فراگیر موفق و پیشرو می شوند.

وی در این توئیت نوشت:

دو آسیب بزرگ
«سیاست زدگی» و «نگاه تشریفاتی»
باید از دامان معاونت زنان پیرایش شود تا بتواند در رفع محرومیت و اجرای عدالت فراگیر موفق و پیشرو باشد.
معاون رئیس جمهوری پیش از این هم در نشست با فعالان سیاسی و اجتماعی حوزه زنان و خانواده که در دفتر معاونت برگزار شد، سیاست زدگی و تشریفاتی بودن معاونت یعنی اینکه صرفا عنوان شود برای زنان، دفتری تشکیل شده را دو مساله و آسیب مطرح شده در مورد معاونت عنوان کرده بود.

وی توضیح داد: یعنی هرگز این معاونت قدرت لازم را برای اجرا و نظارت نداشته هر چند معاونت ستادی و برنامه ریز و سیاستگذار در امور زنان است.

خزعلی با تاکید بر اینکه برنامه ما این است به سمت معاونتی دور از سیاست زدگی اما معاونتی که فرهنگی و اجتماعی باشد حرکت کنیم، تصریح کرد: تا به این وسیله مشکلات زنان مرتفع و محرومیت زدایی در همه عرصه های اقتصادی، علمی، پژوهشی و اجتماعی از قشر زنان به وجود آید.