به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه در گردهمایی شورای معاونان که با حضور سرهنگ گرشاسبی فرمانده سپاه ناحیه جماران، معاونین، شهرداران نواحی و‌ مدیران این منطقه با محوریت ایام الله دهه فجر و تبیین و هماهنگی ویژه برنامه های آن برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که مردم حس اعتماد به نفس و باور ملی شان تقویت شود و مطمئن باشند که ما می توانیم.

موسوی افزود: افتخارما این است خدمات رسانی شهر به عهده ی ما سپرده شده است و در ایام الله دهه فجر نیز فضاسازی های محیطی در سیما و منظر شهری باید همانطور که قبلا تدبیر شده بصورت خیلی منسجم و پر رنگ اجرا شود و در کارها از سلایق شهروندان استفاده کنیم چرا که با این کار سرمایه های اجتماعی مان را تقویت می کنیم.

او امید بخشی را لازمه اقتدار کشور دانست و افزود: در دهه فجر هم باید مانند هفته ی دولت اقدامات و دستاوردها برای اطلاع شهروندان در بیلبوردها، بنرها و نقاشی های دیواری و… در سطح شهر به نمایش گذاشته شود تا مردم احساس کنند که اقتدار امروز اتفاقی نیست.

موسوی تاکید کرد: جمهوری اسلامی بر خلاف تفکر دشمنان چهل و سومین فجر انقلاب را هم به جشن می نشیند که این نشان دهنده ی این است که ما به آن اقتدار لازم رسیده ایم و دهه فجر امسال هم پر رنگ تر و منسجم تر در حال برگزاری است.

سرهنگ گرشاسبی نیز در این نشست با تاکید بر نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم گفت: مردم باید امید را در جامعه ببینند و مدیران جامعه ی ما باید این امیدبخشی را به آنها منتقل کنند و مردم محله احساس کنند که مسئولین در کنارشان هستند.

او جماران را قدمگاه انقلاب دانست و گفت: بسیاری از اتفاقات انقلاب در جماران صورت گرفته است که باید خاطرات آن برای نسل ها حفظ شود.

فرمانده سپاه ناحیه جماران به طرح حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ما سیاه ترین روز تهران را ١۵ آبان داشتیم با بالاترین حجم کشته ها که با اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی، سپاه تیم هایی را تشکیل داد که به خانه های مردم رفتند و با پایش بیماری الان بالاترین حجم کشته ها در بهمن ماه نزدیک به ٧٠ درصد کاهش پیدا کرده است در حالی که ما هیچوقت گمان نمی کردیم که زمستان با کاهش فوت شدگان مواجه باشیم که این نتیجه ی تلاش مردم و مشارکت آنها بوده است.