عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از طرحهای اقتصادی استان گلستان از تخصیص اعتبار به میزان ۱۷۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

روزگار پرس  ـ امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از طرحهای اقتصادی و تعاونی استان گلستان اظهار داشت: استان در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری و خدمات حائز مزیت های ویژه ای است که تامین مالی طرحها می تواند در توسعه تولید و ایجاد اشتغال استان موثر واقع گردد.

وی افزود: بانک توسعه تعاون حدود چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات طی سال گذشته به بخشهای مختلف استان گلستان پرداخت نموده است و طی هشت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد ریال به تعاونگران، کارآفرینان و عموم پرداخت گردیده است.

عصارزاده طی بازدید از شرکت گل سم تولید کننده سم و کود کشاورزی گفت: خدمات تخصصی بانکداری توسعه ای بانک توسعه تعاون به این واحد کشاورزی قابل ارائه است و درخواست حد اعتیاری تا سقف هزار میلیارد ریال نیز مورد بررسی و مساعدت قرار می گیرد.

وی در بازدید از شرکت بافه سیم گلستان تولید کننده سیم، کابل و لامپ کم مصرف اظهار داشت: فعالیت صحیح این شرکت در تامین بسیاری از نیازهای بخش برق تولید کنندگان منطقه بسیار موثر است و درخواست اعتباری شرکت به میزان ۷۰۰ میلیارد ریال نیز مورد بررسی و مساعدت قرار خواهد گرفت.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شرکت کانسار خزر تنها تولید کننده ید کشور گفت: صنایع شیمیایی بخش مهمی از بخش صنعت کشور به شمار می روند و شرکت کانسار خزر به عنوان تنها تولید کننده ید در کشور نقش اساسی در رونق دهی به صنایع مرتبط دارد.

عصارزاده به همراه سعید معادی معاون استانها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، حمید البرزی مدیر امور اعتباری، یونس کلانتری رییس اداره کل مشتریان و توسعه بازار و محمد رضا شریفی مدیر امور شعب استان گیلان از مجتمع ورزشی و اقامتی کیانوش رحمتی کردکوی و شرکت تولیدی کشت و صنعت داروسازی گیاه اسانس دکتر سلمان گرگان بازدید نمود و همچنین با حضور در منزل همکار فقید بانک زنده یاد عبدالجلیل مختومی یاد و خاطره آن عزیز از دست رفته را گرامی داشتند.