بانک ایران‌زمین به منظور تقدیر از مشتریان خود و همچنین تعامل دوسویه با مشتریان خود از سال ۹۴ باشگاه مشتریان خود را راه‌اندازی نمود.

به گزارش روزگار پرس  به نقل از الفباخبر، برای هر بانک مشتریان وفادار حائز اهمیت است، همچنین برای رقابت با برخی بانک‌های دیگر نیاز به توجه ویژه مشتریان احساس می‌شود. اگر یک بانک خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان ارائه نماید بدیهی است مشتریان حتی با صرف هزینه بالاتر ترجیح می‌دهند از آن خدمت استفاده نمایند موضوعی که از نگاه بانک ایران زمین پنهان نمانده است.

اساس فعالیت بانک‌ها مشابه است و تنها نحوه خدمت‌رسانی یک بانک آن را از سایرین متمایز می‌نماید. در این راستا بانک ایران‌زمین با نگاه ویژه خود به مشتریان سعی در حفظ روابط داشته است تا بتواند خدمات بهتر و بالاتری را ارائه نماید.

بر این اساس باشگاه مشتریان برای حفظ تعامل بانک با مشتری است تا به وسیله آن نیز از خدمات بانک استفاده نمایند و خدمات به صورت ویژه در اختیار کاربر قرار گیرد.

البته این فرآیند تنها به سود مشتری نیست و بانک نیز از حفظ سهام بازار، تقویت برند، ماندگاری برند در ذهن، کاهش هزینه تبلیغات و جذب مشتریان جدید بهره‌مند می‌شود.

شروع باشگاه مشتریان بانک ایران‌زمین از سال ۹۴ بوده و این بانک با به روزرسانی متنوع خود به قدری توسعه پیدا کرده است که در سرچ‌‌های گوگل با ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار نفر جایگاه ۱۲۸ را در ایران از آن خود کرده است.

معرفی سرویس ها و خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین