در راستای حمایت از تولید داخلی و به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور و پیرو تفاهم نامه منعقد شده بین بانک توسعه تعاون و شرکت رخش خودرو دیزل ، مبلغ ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان خرید محصولات این شرکت در استان بوشهر پرداخت شد.
به گزارش روزگار پرس به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر ، نظر به تاثیرات و نقش مهم حمل و نقل کالا وبار بر اقتصاد و با توجه به تاکید مسئولان نظام مبنی بر حمایت از تولید داخلی تفاهم نامه همکاری فروش محصولات با شرکت رخش خودرو دیزل به امضاء رسیده و دراین بانک اجرایی شده است .

شرکت رخش خودرو دیزل که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را رسما آغاز نموده از لحاظ مساحتی دومین کارخانه بزرگ مستقر در شهرک سرمایه گذاری خارجی تبریز به شمار رفته و هم اینک بالغ بر ۸۰ نفر در این کارخانه به صورت مستقیم فعالیت داشته و انواع خودروهای کشنده سنگین کاماز با تکنولوژی مرسدس بنز آلمان تولید شده و به بازار داخل عرضه می گردد .

گفتنی است بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال در شعب گناوه و دیلم توسط بانک توسعه تعاون مدیریت شعب استان بوشهر تسهیلات به متقاضیان خرید محصولات شرکت رخش خودرو دیزل پرداخت شده است .