در پی اعطای تسهیلات به موقع توسط شعبه دزفول، معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، با اهدای لوح تقدیر، از عملکرد رئیس و کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری “روزگار پرس”به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل؛ بنا بر این گزارش، شعبه دزفول درخواست های ارسالی به شعبه را در کوتاه ترین زمان و حداقل مراجعه انجام و نسبت به افتتاح حساب و تکمیل پرونده اعتبار سنجی و واریز مبلغ تسهیلات اقدام کرده است.

بر این اساس، عملکرد رئیس و کارکنان شعبه دزفول موسسه اعتباری ملل، باعث رضایت مردم عزیز شهرستان شد که معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول با ارسال این متن، از ایشان تقدیر به عمل آورد.

(بدین وسیله، لازم می‌دانم از زحمات بی شائبه، اهتمام و خدمات ارزشمند شما در جهت خدمت به مردم شریف شهرستان دزفول و همکاری با فرماندار ویژه شهرستان دزفول تقدیر و تشکر به عمل آورده که امید است با این چنین اقدامات شایسته و درخور مردم غیور و شهیدپرور شهرستان دزفول، شاهد پیشرفت هر چه بیشتر شما باشیم. توفیق روز افزون همراه با عزت و سلامتی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.)