رئیس شعبه زاهدان بیمه تعاون با هدف افزایش تعاملات دوسویه و خدمت رسانی هرچه بیشتر در حمایت از افراد کمتر برخوردار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری “روزگار پرس” به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در این دیدار که به منظور ایجاد راهکارهای همکاری بین شرکت بیمه تعاون و اداره کل کمیته امداد استان برگزار شد، فراهانی، رئیس شعبه زاهدان تاسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) را از ابتکارات حضرت خمینی(ره) در حمایت از افراد کمتر برخوردار دانست و فعالیت آن نهاد را در حمایت محرومین جامعه مثمر ثمر ارزیابی کرد.

وی در ادامه به بیان جایگاه و اهمیت بیمه در سبد خانوار افراد آسیب پذیر تحت پوشش آن نهاد پرداخته و شرکت بیمه را نیز چون کمیته امداد نوعی نهاد حمایتی برای جامعه دانست.

در ادامه آقای احمد علی راهداری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ضمن گزارشی از فعالیت آن حوزه در ارائه خدمت به اقشار آسب پذیر و مددجویان تحت پوشش ارائه کرد.

وی با تأکید بر اینکه اختصاص وام اشتغال و ایجاد شغل یکی از مهمترین اقدامات آن معاونت می باشد، حمایت شرکت های بیمه بازرگانی را در پوشش بیمه ای وام و مشاغل این مددجویان برای جبران هرگونه خسارت احتمالی به سرمایه در اختیار مددجو لازم دانست.