به گزارش پایگاه خبری “روزگار پرس”به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با هدف مکانیزه کردن پرداخت‌های متوالی یا متناوب جهت جلوگیری از فراموش شدن پرداخت‌های مورد نیاز و تسهیل فرآیند پرداخت بدون نیاز به صرف وقت ازسوی مشتریان بانک، طرح”بانک پرداخت” ملت راه اندازی شده است.

از مشخصات و مزایای این طرح می توان به امکان سپردن عملیات پرداخت‌های متوالی یا متناوب نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط مربوط به خرید کالا و خدمات با یک بار ثبت نام در این طرح و ارائۀ مجوز پرداخت بابت مورد مشخصی نظیر شارژ  یا قبض و انجام پرداخت های بعدی مربوط به موضوع مشخص شده بدون نیاز به صرف وقت و جلوگیری از امکان فراموشی پرداخت، به بانک یا شرکت و سازمان ارائه دهندۀ خدمات اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، امکانات فعلی این طرح شامل  شارژ خودکار خطوط اعتباری ایرانسل، پرداخت خودکار قبوض خطوط دائمی همراه اول، شارژ خودکار خطوط اعتباری همراه اول  است و در آینده نزدیک نیز امکان پرداخت خودکار سایر قبوض، امکان شارژ خودکار سایر اپراتورهای تلفن همراه و پرداخت خودکار بهای سایر خدمات به جز قبض و شارژ فراهم خواهد شد.

مشتریان بانک ملت می توانند برای آشنایی بیشتر با این محصول و راه‌های ثبت‌نام و استفاده  از این خدمت و دریافت راهنمای کاربری  به آدرسhttps://bankmellat.ir/bank_payment.aspx مراجعه کنند.