به نام خدا

کسی که وقت سحر، سخت کوش و بیدار است فرشته ایست که نام خوشش پرستار است. سلامتی وجودش بخواهم از یزدان یقین که حافظ او، ذات پاک دادار است.

نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س)، به نام «روز پرستار» بیانگر جایگاه این شغل شریف و مقدس است و صد البته فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به ایثار و مجاهدت های این اسوه های صبر و پایداری.

روز پرستار سال یکهزار و سیصد و نود و نه، بهانه‌ای شد که با توجه به شرایط پیش‌آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، از پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی در سراسر ایران اسلامی که با تمام توان خود برای یاری‌رساندن به هموطنانمان، با گذشتن از جان خود در حال خدمتگزاری هستند تقدیر کنیم. بدون تردید این حماسه تا همیشه در یادها و خاطرات تمام مردم کشور عزیزمان به یادگار خواهد ماند.

بی شک، تقدیر از کادر درمان اعم از مدیران، پزشکان متخصص و پرستاران ایثارگر، حداقل کاری است که می توان انجام داد تا بدانند که “ما” در کنار آنها هستیم.

ضمن آرزوی ریشه کن شدن هرچه زودتر این بیماری خطرناک، به نمایندگی از پرسنل پرتلاش و قدرشناس شرکت سهامی بیمه “ما”مراتب سپاس را ابراز کرده، از خداوند تبارک و تعالی سلامتی و عزت کلیه پرستاران فداکار را مسئلت می نماییم.

حجت بهاری فر

مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما”