به گزارش روز سه‌شنبه از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مریم السادات میرمالک ثانی» در این باره تاکید کرد: موسسه‌های خیریه به منظور برخورداری از معافیت مالیاتی براساس بند (و) تبصره (۱۷) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به منظور ساماندهی و کارآمدسازی سیاست‌های حمایتی باید در سامانه معرفی شده از سوی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی ثبت نام کنند.

وی گفت: موسسه‌های خیریه لازم است تمامی مراحل مربوط به ثبت نام از جمله درج شماره حساب های درخواستی را تکمیل کنند.

میرمالک افزود : طبق دستور العمل، مقرر شده است از ۱۰ مرداد به بعد موسسه‌های خیریه، تمامی پرداخت‌های حمایتی خود را از طریق حواله الکترونیک ساتنا/ پایا ، با درج عدد ۱۱۰ و شناسه ملی موسسه خیریه در قسمت شناسه پرداخت انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: گزارش پرداخت‌ها از بانک مرکزی دریافت و پس از ثبت در سامانه به سازمان امور مالیاتی به منظور بررسی ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس صاحبان امضای موسسه می توانند از پانزدهم اول هر فصل صورتحساب عملکرد موسسه و شناسنامه اقتصادی مدد جویان موسسه را بر اساس داده های پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان در پروفایل مربوطه خود در سامانه مشاهده کنند.

میرمالک با اشاره به اینکه راهنمای تمامی مراحل ثبت نام در قالب فیلم آموزشی، راهنما و دستور العمل در سامانه قابل مشاهده است، اظهار داشت: در همین راستا شماره تلفن ۰۲۱۲۵۰۰ برای پاسخگویی به مخاطبان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور حمایتی و توانمندسازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند سوالات خود را به نشانی پست الکترونیکی که در سامانه آمده ارسال کنند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام خواهد شد.