پیرو برنامه جامع عملیاتی مدیریت امور شعب استان ها جلسه رؤسای شعب استان های مازندران ،گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی ارزیابی عملکرد شعب از ابتدای سال۱۴۰۰ تا پایان ماه دی به منظور تحقق اهداف ابلاغی و تأکید بر طرح های جاری، با حضور مدیر، معاونین منطقه و رؤسای شعب برگزار شد.

 

به گزارش روزگار پرس  به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ سید مهدی سلیم بهرامی مدیر منطقه در این جلسه گفت: موفقیت مستلزم میزان اهمیتی است که به هدف مان می دهیم و باید محدودیت ها را به موقعیت تبدیل کنیم. در این مسیر هیچ پدیده ای با نسل جوان پرورش یافته توان برابری ندارد و تنها راه استفاده از فرصت ها، عمل بر اساس کار گروهی و بهره مندی از بازاریابی رابطه مند است.

سلیم بهرامی در ادامه صحبت های خود به موضوعات مطرح شده در جلسه ویدئوکنفرانس شورای مدیران مناطق استانها پرداخت و توضیحاتی در خصوص (ابلاغ اهداف جدید جذب منابع ،تأثیر چک های واگذاری ، طرح تسهیلاتی انتخاب و مقایسه عملکرد مدیریت های مناطق استانها) پرداخت.

مدیر منطقه مازندران، گلستان و سمنان افزود: در جامعه امروزی به دلیل تغییرات سریع و گسترده ای که در بازار رخ می دهد، لازم است شعب با واکنش های به موقع و تصمیمات هدفمند، منطقی و بعضاً آنی، موقعیت خود را در بازار سرمایه منطقه ای خود تثبیت و حتی ارتقاء دهند.

در این جلسه صمد بابایی معاون مالی اداری منطقه به مسائلی از قبیل؛ رعایت نظافت داخلی و بیرونی شعب، پرستاری از دستگاهای پایانه های فروشگاهی، خودپرداز و خود دریافت، رعایت حد مجاز نقدینگی، ایجاد نظم در نحوه بایگانی اسناد، تعیین تکلیف اموال مازاد، ثبت وکالت نامه در سیستم کاوش، وضعیت روشنایی تابلوها، ثبت ورود و خروج در سامانه پرسنلی و کنترل هزینه ها در شعب پرداخت.

عبدالقیوم یمرلی معاون اجرائی منطقه در ادامه جلسه به توضیح اجمالی از آمار و عملکرد شعب تابعه در مدت زمان سپری شده از سال و اهداف بدست آمده توضیحاتی ارائه کرد و سپس به مسائلی از قبیل ثبت اثر انگشت، تحویل نسخه ای از قرارداد تسهیلاتی به مشتریان و رفع مغایرت در دفتر اموال اشاره کرد.