دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان از شرایط بازی در این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش روزگار پرس و به نقل از اسپورتال، کریستوفر کنت در سپتامبر ۲۰۲۱ قراردادی یک ساله با گزینه تمدید برای یک فصل دیگر در ایران با تیم سپاهان قرارداد خود را امضا کرد.

این دروازه‌بان اتریشی که به همراه همسر و فرزندانش به خاورمیانه نقل مکان کرده، مدت هاست که در آنجا مستقر شده است. کنت گفت: باشگاه و تیم از روز اول به طور کامل از خانواده من حمایت کردند و به خوبی از آنها استقبال کردند. از زمانی که آمده ایم هیچ مشکلی نداشته ایم. اینجا ما واقعاً خوب کار می کنیم و خیلی راحت هستیم.

کنت از بازی اول به میدان رفت و در ۱۴ بازی در مجموع تنها ۶ گل دریافت کرد. “فکر می کنم کارم را خیلی بد انجام نمی دهم. این البته بسیار مثبت است و راضی هستم.”

اینجا دیوانه فوتبال هستند

نایب قهرمان فصل قبل در حال حاضر در رده سوم قرار دارد و با فاصله قابل توجهی از استقلال (۴ امتیاز) و مدافع عنوان قهرمانی پرسپولیس (۱ امتیاز) در رده سوم است. هدایت تیم استقلال را فرهاد مجیدی، بازیکن سابق راپیدوین اتریش بر عهده دارد.

کنت در ادامه صحبت های خود گفت: شما هر روز متوجه می شوید که باشگاه اهداف بالایی دارد. ما هواداران بزرگی داریم که فقط برای باشگاه زندگی می کنند، فقط متوجه می شوید که آنها چقدر دیوانه فوتبال هستند.

نکته قابل توجه در ماه آوریل است که سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود.