معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، از اجرای طرح «لبخند احسان» در منطقه محروم ماژین شهرستان‌های دره‌شهر و ایلام با همت بنیاد احسان خبر داد.

《 یدالله عزیزی》، اظهار کرد: طرح 《لبخند احسان》، با همکاری گروه جهادی امام رضا (ع)، در منطقه محروم و کم‌برخوادر ماژین شهرستان دره‌شهر و گروه جهادی المهدی در شهر ایلام با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آغاز شده است.

وی، با بیان اینکه در اجرای طرح《لبخند احسان》، خدمات دندان پزشکی با پیشرفته ترین دستگاه‌ها و مجر‌ترین پزشکان، به مردم عزیز این منطقه ارائه خدمت صورت می‌گیرد، افزود: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمت به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار به صورت رایگان، که دست‌رسی کمتری به حوزه پزشکی دارند است.

عزیزی، با اشاره به اینکه خدمات دندانپزشکی شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری،ریشه، پرکردن، معاینات و اطفال با حضور متخصصین دندان پزشکی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تمام خدماتی که ارائه می‌شود با هزینه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بوده و کاملا رایگان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، با بیان اینکه بیش از ۱۲ نفر دکتر دندان پزشک متخصص در اجرای این طرح در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و ایلام ارائه خدمت می‌کنند، تصریح کرد: تمام تجهیزات دندان پزشکی لازم در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و شهر ایلام به آدرس: درمانگاه آتیه سازان در پنج راه جهاد مستقر شده و هم اکنون پذیرای مردم عزیز است.

عزیزی، اضافه کرد: اجرای این طرح به مدت یک هفته در شهرستان‌های مذکور انجام می‌شود.