مشهد پایگاه خبری روزگار-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۳۰۰ نفر از سراسر کشور قصه گویی کردند و بیش از ۲۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی قصه گویی تبیین ارسال شده است .

محمد حسین زاده در آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی قصه گویی تبیین که با حضور  مسئولین استانی در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی برگزار شد افزود: قصه و قصه گویی یکی از ابزارهای مهم فرهنگی بسیار ارزان، سریع و باقدرت اثر گذاری بالایی است.

وی ادامه داد : بیش از ۲۳۰۰ نفر از سراسر کشور قصه گویی کردند و بیش از ۲۵۰۰ اثر را برای ما فرستادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه آنچه که برای ما دلگرم کننده بود، دریافت آثار از سراسر کشور است؛ گفت: قصه و قصه گویی یکی از ابزارهای مهم فرهنگی بسیار ارزان، سریع باقدرت اثر گذاری بالایی است که بالاترین مفاهیم ایمانی و اعتقادی را می تواند منتقل کند که اگر نبود قرآن از این ابزار استفاده نمی کرد.

وی اظهار داشت: با قصه هویت تاریخی و دینی و اندوخته های گذشتگان حفظ می شود و برای آیندگان ما نیز می تواند این کار را انجام دهد.

حسین زاده با تاکید بر این مطلب که موفقیت در انیمیشن و فیلم در گرو قصه است؛ گفت: در انیمیشن و فیلم نیز باید به سراغ قصه رفت تا به موفقیت رسید.