مشهد پایگاه خبری روزگار-باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان طی مراسمی که پنجشنبه ۲۶خرداد در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزارشد، جام قهرمانی خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد.

در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان و مدیران آستان قدس رضوی ، مدیران گروه صنعتی ایران خودرو ، شرکت ایران خودرو خراسان و باشگاه فرهنگی ، ورزشی پیکان برگزارشد؛ هشتمین جام قهرمانی تیم والیبال پیکان در مسابقات والیبال مردان آسیا به موزه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) اهدا گردید.

علی رضا اسماعیل زاده مدیرکل نذورات استان قدس رضوی با قدردانی از اقدام مسوولان باشگاه پیکان گفت: این حرکت ارزشی، جلوه‌ای دیگر از گسترش فرهنگ رضوی را در کشور به نمایش گذاشت.

وی افزود: باشگاه پیکان سالهای زیادی است که در زمینه های ورزشی فعالیت دارد و همیشه توانسته برای کشور افتخار آفرینی کند. هشتمین جام قهرمانی این باشگاه در کنار سایر افتخارات ورزشی کشور در موزه امام مهربانی ها در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

امیرعطابخش مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی پیکان گفت: با توجه به کسب ۷ عنوان قهرمانی در این رقابت ها، قبل از شروع مسابقات این تصمیم گرفته شد که در صورت کسب هشتمین عنوان قهرمانی، جام قهرمانی تقدیم موزه امام هشتم گردد.

وی افزود: با کسب هشتمین قهرمانی در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا این افتخار نصیب ما شد که راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو شور و هیجان را در جامعه تسری دهیم.