مشهد پایگاه خبری روزگار -هم زمان با روز کارگر، طی مراسمی از کارگران نمونه سال ۱۴۰۰ در شرکت آب و فاضلاب مشهد تجلیل و قدردانی شد.

مدیریت عامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک این روز و بزرگداشت مقام والای کارگر ، نیروی انسانی هر سازمان را بزرگ ترین سرمایه آن دانست و افزود: تمام همکارانی که سعادت سقایی به زائران و مجاوران امام هشتم حضرت امام رضا (ع) را دارند درواقع کارگر نمونه و شایسته قدردانی هستند.

حسین اسماعیلیان با تشکر از شورای اسلامی کار به دلیل فعالیت های مستمر و مثمر ثمر در سطح شرکت، ظرفیت نیروی انسانی آبفای مشهد در تمامی حوزه ها را بسیار بالا ارزیابی کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کمبود آب و نیز بر اساس سیاست های دولت که انتظاراتی فراتر از گذشته از آبفای مشهد دارد، شرایط خاص و ویژه تری را نسبت به گذشته درجهت ارتقاء خدمات رسانی به مردم پیش رو داریم.

اسماعیلیان خاطرنشان کرد: نام گذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب نیز نشان از اهمیت بسیار بالای فعالیت های دانش بنیان دارد که شرکت آب و فاضلاب مشهد با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص در این مسیر هم همواره جزء شرکت های پیشرو بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، حرکت در جهت توانمندسازی بیشتر همکاران را امری مهم و ضروری برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه، برگزاری دوره های مختلف تخصصی و آموزشی برای نیروی انسانی می تواند بسیار اثرگذار باشد. همچنین رئیس شورای اسلامی کار در این مراسم با اشاره به فعالیت های این شورا بیان کرد: برگزاری ۴۸ جلسه در طول سال که دو جلسه نیز با حضور مدیریت عامل بوده است، بخشی از فعالیت های این شورا در خصوص بررسی مسائل مختلف کارگران می باشد.

پویا پارسا افزود: چند رویداد مهم در شورای اسلامی کار شرکت آبفای مشهد صورت پذیرفته که مهمترین آن اجرای طرح طبقه بندی مشاغل، ابلاغی از سوی آبفای کشور بود که با هماهنگی و همکاری حوزه های منابع انسانی و مالی و پشتیبانی و نیز سایر حوزه های ذیربط به عنوان اولین شرکت آب و فاضلاب در سطح کشور موفق به اجرا و پیاده سازی این طرح شدیم.

وی پیگیری های مستمر در خصوص تعلق شرایط سختی کار برای نیرو های ادارات امداد و حوادث و قرائت کنتور را از دیگر اقدامات مهم شرکت برشمرد که در حال انجام می باشد.

شایان ذکر است این مراسم، با حضور مدیریت عامل، معاونین، مدیران و سایر همکاران آبفای مشهد در محل سالن شریف واقفی برگزار شد و از ۳۲ نفر از کارگران نمونه این شرکت در سال ۱۴۰۰ تجلیل و تقدیر به عمل آمد.