مشهد پایگاه خبری روزگار -سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه هماهنگی ستاد اسکان زائرین فرهنگی گفت: امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ الی ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود، بیش از یک هزار مدرسه استان با ظرفیت اسکان حدود ۵۹ هزار نفر در هر شب آماده خدمت رسانی به زائرین فرهنگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ خواهند بود.

سید امیر شوشتری در جلسه هماهنگی ستاد اسکان زائرین فرهنگی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان خراسان رضوی آماده خدمت رسانی و ایجاد شرایط مطلوب برای میزبانی از زائرین امام رضا علیه السلام در ایام نوروز ۱۴۰۱ است.

وی با اشاره به استقرار و آموزش حدود سه هزار نفر تیم های اجرایی و نظارت ستادی و انتخاب مدیران پایگاه ها وسرایداران اظهار داشت: جمع آوری و بروز رسانی اطلاعات، تجهیزات و امکانات موجود در مدارس طرح اسکان در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات به زائرین امام رضا (ع) اجرایی شده است.

شوشتری با اشاره به جمع آوری وسایل و تجهیزات معیوب و اسقاطی اسکان از مدارس و حتی الامکان تعمیر بخشی از این تجهیزات و بازگشت به چرخه اسکان اظهار داشت:تیم های تعمیراتی  شبانه روزی جهت رفع خرابی ها و اتفاقات پیش بینی نشده و نیز مراقبین سلامت جهت هرگونه موارد احتمالی در مدارس و پایگاه ها استقرار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امکان پذیرش در مراکز اسکان آموزش و پرورش استان از تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ الی ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ فراهم خواهد بود گفت: بیش از یک هزار مدرسه استان با ظرفیت اسکان حدود ۵۹ هزار نفر در هر شب آماده خدمت رسانی به زائرین فرهنگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ خواهند بود.