به گزارش خبرنگار روزنامه روزگار در قم، کتاب «تنها گریه کن» روایت زندگی اشرف سادات منتظری مادر شهید محمد معماریان از شهدای قمی است. این کتاب که توسط انتشارات حماسه یاران به چاپ رسیده است به دلیل جذابیت داستان آن و همچنین قلم زیبای نویسنده آن سرکار خانم اکرم اسلامی در همان ماه‌های ابتدایی انتشار خود مورد توجه مردم قرار گرفت.

کتاب «تنها گریه کن» اسفند ماه سال ۱۳۹۹ مفتخر به دریافت تقریظ رهبر معظم انقلاب گردید؛ تقریظی بی‌نظیر که در نوع خود بی‌سابقه است. به کار بردن متعدد واژه «عالی» در خصوص این کتاب؛ همچنین عبارت «همه چیز در این کتاب عالی است» آن هم از زبان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) که خود کتابخوان حرفه‌ای هستند، نشان از ارزش والای این اثر و محتوای گرانبهای آن دارد. «تنها گریه کن» تا پیش از تقریظ رهبری، ۱۸ بار و در هر تیرا‍ژ ۱۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده بود. این کتاب پس از رونمایی از تقریظ رهبر حکیم انقلاب در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۰و در مدت زمان کمتر از یک ماه به چاپ هفتاد و دوم رسید.
نکته حائز اهمیت در این باره، تلاش دست اندرکاران انتشارات حماسه یاران است که با وجود گرانی کاغذ، تمام ظرفیت خود را به منظور پاسخ دادن به تقاضای بازار به کار بردند و بدون بهره‌مندی از کاغذ دولتی، کتاب را با قیمت مناسب به دست متقاضیان آن رساندند.