مشهد پایگاه خبری روزگار-رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه با هدف گسترش حفظ قرآن کریم، طرح شناسایی و تجلیل ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن کریم اجرا می شود. گفت: مربیان واجد شرایط می توانند با مطالعه دستور العمل در این طرح ثبت نام کنند.

جعفر حسینی با بیان اینکه یکی از راه های گسترش حفظ قرآن کریم در جامعه تکریم مربیان حفظ کلام وحی است، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در نظر دارد همزمان با مسابقات بین المللی قرآن کریم از ۱۱۴ مربی فعال در عرصه آموزش حفظ قرآن کریم تجلیل کند.

وی افزود: به همین منظور و برای شناسایی این مربیان کمیته ای با عضویت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزرات آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، وزرات فرهنگ و ارشاد و اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت تشکیل شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان تصریح کرد: اعضای کمیته در هر استان وظیفه شناسایی مربیان واجد شرایط شرکت در طرح را بر عهده دارند.

حسینی با بیان اینکه شرایط و امتیازات مورد نیاز برای شرکت در این طرح در دستور العمل مربوطه، به تفصیل بیان شده است، گفت: مربیان متقاضی شرکت در طرح پس از مطالعه دستور العمل در صورتی که واجد ۵۰ امتیاز از امتیازات مندرج در آن باشند می توانند با تکمیل فرم شناسایی و ارسال آن به همراه مستندات در این طرح شرکت نمایند.

وی تاکید کرد: شرط لازم برای شرکت در این طرح، فعال بودن مربی در حال حاضر و استمرار تدریس وی در حوزه آموزش حفظ قرآن کریم می باشد.

حسینی اظهار کرد: مربیان تحت پوشش هر دستگاه فرم و مستندات خود را حداکثر تا ۱۴ دی ماه فقط از طریق دستگاه مربوطه مطابق با روش ارسال در دستور العمل به کمیته ارسال کنند.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: کمیته استان پس از جمع بندی فرم و مستندات افرادی که حائز بیشترین امتیاز هستند را به کمیته کشوری معرفی می کنند.

حسینی با بیان اینکه کمیته کشوری از میان مربیان منتخب کمیته های استانی اقدام به انتخاب ۱۱۴ مربی برتر می کند، اظهار کرد: مراسم تجلیل از ۱۱۴ مربی، ۱۰ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.
برای دریافت دستور العمل و فرم ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید:
https://b2n.ir/b49138