معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از توزیع میوه شب عید به صورت هوشمند در این کلانشهر خبر داد و گفت: شهروندان کرجی با مراجعه به سامانه بازرگام می‌توانند میوه شب عید خود را با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار خرید و درب منزل تحویل بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری روزگار: غفور قاسم پور روز چهارشنبه ۲۷ بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: امسال توزیع میوه برای نخستین بار در کلانشهر کرج به صورت هوشمند خواهد بود و درب منازل توزیع می‌شود.

وی افزود: این امکان فراهم شده تا شهروندان کرجی بتوانند از طریق سامانه بازرگام به صورت اینترنتی با حذف دست دلالان برای خرید میوه با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار، میوه شب عید خود را خریداری کنند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه دستور العمل ستاد تنظیم بازار و شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تشکیل شده است، ادامه داد: سیب و پرتقال شب عید به میزان کافی در بازار تامین شده است و بخشی از نیازهای مرکز استان نیز از طریق سازمان میادین شهرداری در روزبازارها توزیع می شود.

قاسم پور گفت: بدلیل شرایط کرونایی و کاهش ترددهای درون شهری شهروندان کلانشهر کرج با مراجعه به سامانه بازرگام می توانند خرید اینترنتی میوه داشته باشند.