به گزارش پایگاه خبری روزگار :  روزنامه آرمان میهن در چاپ امروز خود به افتتاح ۶۸ پروژه در فجر ۱۴۰۰ در کرج اشاره کرده است دراین شماره آمده است که غفور قاسم‌پور ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، به تشریح جزئیات پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان در این ایام پرداخت و گفت: فجر ۱۴۰۰، تعداد ۶۸ پروژه در شهرستان کرج افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
اشتغالزایی برای ۳۶۷ نفر دهه فجر در کرج
وی افزود: از این تعداد، ۶۲ پروژه مربوط به بخش دولتی با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر خواهد بود.
قاسم پور گفت: در بخش خصوصی نیز شاهد افتتاح ۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هستیم که بطور مستقیم برای ۲۶۷ نفر اشتغال زایی به همراه خواهد داشت.
معاون استاندار البرز ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های عمرانی، خدماتی شامل؛ طرح‌های آموزشی، زیر ساخت‌های تأسیسات حوزه منابع آب، برق، مخابرات می‌باشد که بخشی از آن نیز بهبود خدمات شهری و روستایی، اصلاح معابر و جاده‌های بین شهری و روستایی و توسعه فضای سبز را در بر دارد.

افتتاح پروژه‌های فجر کرج ۲۰ بهمن خواهد بود
معاون استاندار گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده در استانداری البرز، زمان حضور عبداللهی استاندار البرز در مرکز استان روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه اعلام شده است.
وی افزود: بهره برداری از پروژه گاز رسانی روستاهای بخش مرکزی کرج شامل روستاهای نوجان، دروان، خوارس، افتتاح پارک دانایی در شهر کرج و افتتاح هتل در جاده چالوس پروژه‌های شاخصی است که با حضور استاندار البرز افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.