2024/03/28 | ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ | 03:30
اخبار ویژه
تبلیغات

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته زن

برگزاری مراسم تجلیل از بانوان اداره کل به مناسبت گرامیداشت هفته زن

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در مراسم تجلیل از بانوان اداره کل که به مناسبت گرامیداشت هفته زن برگزار شد، با تبریک هفته زن، حضرت فاطمه (س) را دختر نبوت همسر ولایت و مادر امامت معرفی کرد و گفت: این بانوی گرامی نه تنها نقش مادر برای فرزندان خود را داشت بلکه به فرموده […]

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در مراسم تجلیل از بانوان اداره کل که به مناسبت گرامیداشت هفته زن برگزار شد، با تبریک هفته زن، حضرت فاطمه (س) را دختر نبوت همسر ولایت و مادر امامت معرفی کرد و گفت: این بانوی گرامی نه تنها نقش مادر برای فرزندان خود را داشت بلکه به فرموده حضرت رسول اکرم (ص) « ام ابیها » هستند.

به گزارش روزگار پرس به نقل از تایماز نیوز ، داریوش سرخانی مقدم مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) زن را مایه ی عشق و آرامش توصیف کرد و افزود: زنان با توجه به فطرتی که آفریده شده اند منبع عشق ، آرامش، عطوفت و مهربانی هستند که باعث گرمی کانون خانواده می‌شوند و جایگاه بسیار رفیعی در نزد خداوند دارند.

این مقام مالیاتی زنان را معمار و برنامه‌ریز خانواده معرفی کرد و گفت: زنان در تربیت فرزندان نقش ویژه ای دارند بنابراین باید طوری آنان را تربیت کنند که افرادی سالم ، آگاه ، وطن پرست تربیت کنند که برای جامعه مثمر ثمر و مفید باشند.

سرخانی مقدم خاطرنشان کرد: بحث حجاب از آغاز پیدایش بشر مطرح بوده و مختص به اسلام هم نیست بلکه در تمام ادیان وجود دارد، زمانی که انسان به شعور و آگاهی رسید حجاب مطرح شد.حجاب تنها در ظاهر نیست بلکه رعایت شعایر دینی و احکام الهی الزامی است. حجاب حراست از عشق است عشق به خانواده همسر و فرزندان و بی حجابی خیانت به عشق است.

وی در ادامه ضمن اشاره به اسامی حضرت فاطمه (س) از جمله صدیقه، شهیده، طاهره، بتول، انسیه، کوثر و زکیه که همگی از صفات پسندیده و مبارک الهی می باشند خواستار رفتار و کردار اسلامی توسط بانوان همکار شدند.

وی بانوان همکار را کارکنانی منظم و دقیق و کاری توصیف کرد و از آنان خواست حضرت فاطمه (س) را در حفظ حجاب، در پاکدامنی ، در مسئولیت پذیری، در خصلت های نیک و در معصومیت الگوی خود قرار دهند.

در پایان از تعدای بانوان با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.