به گزارش خبرنگار روزگار پرس در قم، خوش‌گفتار مقدم رئیس کنگره شهدای قم صبح در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام اینکه طی ۱۳ شب گذشته، بیش از ۹۳ هزار نفر به تماشای سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» نشسته‌اند، عنوان کرد: با تصمیم‌گیری شورای برنامه‌ریزی کنگره شهدا و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیهماالسلام ، اجرای سینمایش بزرگ «فصل شیدایی» ۳ شب دیگر در قم تمدید شد.

 

وی بیان کرد: سینمایش بزرگ فصل شیدایی، ترکیبی از فیلم، تئاتر و جلوه‌های صوتی و بصری است و هرگاه تماشاچی در محیط نمایش قرار می‌گیرد، از چهار جهت جلوه‌های صوتی تصویری او را احاطه می‌کند.

 

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم گفت: در این نمایش علاوه بر بازسازی تاریخ انبیای الهی، به تاریخ برخی از ائمه اطهار علیهم السلام و مخصوصاً به روایت نقش لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب علیهماالسلام و سردار شهید مهدی زین‌الدین در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است.

 

وی ضمن تقدیر از سازمان هنری رسانه‌ای اوج، افزود: «فصل شیدایی» نمایشی تاریخی و مناسب برای همه رده‌های سنی است و ربط دادن آموزه‌های دینی و تاریخ اسلام با انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس یک نوآوری موثری است.

 

خوش‌گفتار مقدم ابراز کرد: همچنین در حاشیه این نمایش، ۴۰ غرفه فرهنگی، هنری، رزمی، اجتماعی، امدادی، پذیرایی وغیره برپا شده که زحمت پشتیبانی از نمایش و غرفه‌ها به همت لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب علیهماالسلام انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: اتوبوس‌های درون شهری با همکاری شهرداری قم به صورت رایگان برای انتقال شهروندان به محل نمایش «فصل شیدایی» از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه در نقاط؛ پایانه مسافربری پردیسان، میدان شهر قائم، میدان نبوت، میدان توحید، میدان مطهری و امامزاده شاه ابراهیم علیه السلام مستقر هستند.